Het schaakseizoen voor de jeugd is weer afgelopen. En hoe kun je beter afsluiten dan met een examen en een diploma. Na een seizoen met heel veel plezier, maar natuurlijk ook met hard werken werden de laatste weken besteed aan extra veel oefenen en het afnemen van de examens. Dat resulteerde in maar liefst 12 geslaagden in de diverse stappen.

Op de foto de groep die donderdag 30 juni het diploma in ontvangst kon nemen met aan de linkerkant Henk Temmink en aan de rechter kant Marcel Didden (2 van de 5  trainers).

joomplu:129

• Stap 4: Willem Gommer, Benjamin Kling en Filip Maessen.
  • Stap 3: Ties Dumont, Justin van Wijk en Joep Didden
  • Stap 2: Nadia DiVincenzo, Esther Divincenzo.
  • Stap 1: Paul Didden, Sèm van Putten, Julian Scheenen en Thijs Schouteten.

Luca Hounjet had zijn stap 2 diploma al een paar maanden geleden gehaald.

Allemaal gefeliciteerd!

Naast Henk en Marcel kregen de jeugdleden dit seizoen ook les van Sander Bachaus, Frans Heman en Frans Lippers. Zodat iedereen op zijn eigen niveau les kon krijgen. Dit willen we volgend jaar voortzetten en daarnaast willen we in september starten met een nieuw beginners groepje.

HIER vind je de foto's van de diploma uitreiking op donderdag 30 mei. En HIER alle foto's van het Voerendaalse jeugd schaken.