Vorige seizoen stond V2 na 5 ronden nog steeds op 0 matchpunten in klaase 2D. UIteindelijk wisten we ons na een eindsprint met 7 matchpunten uit 4 wedstrijden nog net te redden. Na de 4e ronde in het huidige seizoen staat de teller al op 4 matchpunten. Nu wil dat nog niet veel zeggen want de meeste ploegen zijn aan elkaar gewaagd, zoals de ranglijst laat zien. De nummer 2 (UVS) heeft 5 punten, de nummer 9 (PION) 3 punten en de nummer 10 (Eindhoven) 2 punten. Alleen de koploper, Venlo met 7 punten, heeft een gaatje geslagen met de rest.

Om aansluiting te blijven houden met de middenmoot moest er op zaterdag 24 november in Groesbeek tegen PION worden gewonnen. Door overwinningen van Camiel en Dragos en remises van Tom, Henk, Bob, Mehdi en Marcel werd er een 4,5-3,5-overwinning behaald, waarbij een grotere zege dichterbij was dan een gelijkspel.

(Later meer)

De individuele uitslagen: