joomplu:9

Naast het landskampioenschap en promotie van het derde team naar de KNSB 3e klasse is het vierde team kampioen van de tweede klasse B. Het kampioenschap was in de voorlaatste ronde tegen Schaesberg 2 veilig gesteld. De laatste ronde gezamelijk in Helden was dan ook een prestige wedstrijd. Frans Kerssemakers en Ilmar Woldring gaven hun goede stelling weg en verloren uiteindelijk. Floris Gordebeke kwam al vroeg in de wedstrijd remise overeen. De winstpartijen notabene met zwart waren voor Bert Smeets, John Heuts en Frans Limperts. De laatst genoemde  behaalde het beslissende punt binnen tegen Dick klokgieters in een mooi uitgemolken paard loper eindspel.

Van links naar rechts Frans Limperts, John Heuts, Ilmar Woldring, Frans Kerssemakers, Bert Smeets en Floris Gordebeke. Op de foto ontbreken: Tim Schulteis, Ruud Lemmers en Frans Eestermans.